Podpora pro pohostinství: ČASOPIS HOREKA A KONGRES HOREKA 112

Aktualizace: zář 30

Rádi s úctou podporujeme své partnery a jedním z nich je právě společnost Horeka, která se vám v následujícím článku představí.


Pokud se pohybujete v pohostinství, tak jste již určitě slyšeli o časopisu HOREKA a kongresu HOREKA 112.



Tištěný magazín HOREKA je na trhu již krásných 17 let a zaměřuje se na vyšší a střední gastronomii a hotelnictví v Praze i regionech. Je charakteristický svou inovativností, nezávislostí, praktičností a obsahovou hloubkou článků.


„Musím říct, že jsem dlouho nepřečetla časopis od první po poslední stránku beze zbytku. Velmi mě vaše prezentace zaujala. Nedávno jsme otevřeli restauraci a potýkám se s problémy na které v časopise poukazujete.“

Lenka Mičanová, provozní restaurace Hankův dům, Dvůr Králové


Kongres HOREKA 112 vznikl v roce 2009 v reakci na do té doby největší krizi, která zasáhla obor HoReCa. Založili jsme tuto unikátní platformu, abychom tu pro Vás byli v dobách těžkých i zlých a pomohl Vám na cestě zpět na vrchol. Kongres je dnes největší a nejoblíbenější B2B akcí na trhu. A v době koronavirové ho v pohostinství potřebujeme víc než kdykoliv v minulosti.


A kdo za těmito projekty stojí? Hlavou celé skupiny je Lenka Vohradníková, která má za sebou několikaleté působení v hotelech. Časopis vede Jana Dorčáková, zkušená novinářka a neobešel by se bez podpory našeho obchodního týmu.


Divize HOREKA je součástí společnosti ATOZ Marketing Services, která trhu působí již 27 let. Je odborníkem na B2B komunikaci v oblasti maloobchodu, logistiky, farmacie, marketingu, balení a již zmíněného oboru HoReCa.